Palīdzība

Atbildes un jautājumi

VISPĀRĒJI JAUTĀJUMI

  • Kā varu būt pārliecināts, ka ferrytickets.lv piedāvājums ir vislabākais?
    Ferrytickets.lv sistēma ir veidotā tā, lai personai, kas veic rezervāciju, tiktu uzrādīti labākie piedāvājumi, kurus tūrisma aģentūra var piedāvāt klientam. Pamatojoties uz klienta izvēlēm, sistēma automātiski piedāvās ceļojuma komplektu, ja tas sakrīt ar prāmja kompānijas piedāvājumiem. Personai, kas veic rezervāciju, nav jāzina ceļojuma komplektu nosaukumi un kodi; ferrytickets.lv vienmēr piedāvā vislabākās cenas.
     
  • Vai vienlaikus ir iespējams rezervēt reisus no dažādām prāmju kompānijām?
    Jā.
     
  • Kā izskatās rezervācijas apstiprinājums, e-biļete un īsziņa?
    E-biļete: https://ferrytickets.lv/tickets/example_lv_lat.html.
    SMS: ”Rezervācija nr.00000000, TAL>HEL, 01.01.1970 07:30, D-terminālis. Jauku ceļojumu!”
     
  • Kādu daudzumu biļešu var rezervēt vienas rezervācijas laikā?
    Vienā reizē var rezervēt maksimums 8 biļetes 8 pasažieriem. Ja vienā reizē kopā ceļo vairāk nekā 8 pasažieri, sadali pasažierus grupās un pērc biļetes atsevišķi vai arī raksti ferry@ferrytickets.lv, norādi izbraukšanas vietu un galamērķi, datumu un pasažieru skaitu.
     
  • Kā rezervēt vietu transportlīdzeklim?
    Mājaslapā ferrytickets.lv iespējams rezervēt vietu transportlīdzeklim, kura garums nepārsniedz 7 m. Lai rezervētu vietu transportlīdzeklim, jāuzrāda precīzi mašīnas izmēri, tās garums un augstums (kā arī, vai mašīnai uz jumta ir krava, slēpju novietne, piekabe utt.). Kravas transportlīdzekļiem vai transportlīdzekļiem, kuru pilnā masa pārsniedz 3,5 t, vieta prāmī jārezervē prāmja kompānijas kravu pārvadājumu nodaļā.
     
  • Kur iespējams iepazīties ar prāmja kompānijas vispārējiem nosacījumiem?
    Pirms rezervācija tiek apmaksāta, obligāti jāiepazīstas ar kompānijas nosacījumiem. Tie ir uzrādīti rezervācijas piektajā solī.
     
  • Kas man ir jādara, ja pēc iziešanas no internetbankas, nenospiedu ”Atgriezties pie pakalpojuma sniedzēja”?
    Šādā gadījumā rezervācija netiek pabeigta. Lai saņemtu biļeti, raksti uz ferry@ferrytickets.lv.
     
  • Kā ir jārīkojas gadījumā, ja prāmis neatiet vai arī reiss tiek atcelts?
    Ferrytickets.lv ir tūrisma aģentūra, kas neorganizē ceļojumus. Atkarībā no laikapstākļiem vai citiem faktoriem, prāmja atiešanas laiki var mainīties. Ja tiek atcelts reiss, tad ir jāsazinās ar prāmja kompāniju, kurā tika iegādāta biļete. Parasti prāmja kompānija brīdina savus pasažierus par atceltiem reisiem un piedāvā to vietā citus, tāpēc, veicot rezervāciju, ir svarīgi norādīt īstās personas telefona numuru un e-pastu.
     
  • Kādi ir nosacījumi, ceļojot kopā ar mājdzīvniekiem?
    Pirms ceļošanas ar mājdzīvnieku, būtu ieteicams iepazīties ar prāmja kompānijas nosacījumiem saistībā ar dzīvnieku pārvadāšanu. Dzīvnieks nedrīkst apdraudēt citus pasažierus, kā arī īpašniekam ir jāņem līdzi dokumenti par dzīvnieks veselības stāvokli un vakcinācijas pase.
     
  • Vai ferrytickets.lv izdoto biļeti uzņēmumu grāmatvedība var uzskatīt par dokumentu, kas apliecina izdevumus?
    Jā.
     
  • Kāpēc nevar izvēlēties prāmja atiešanu?
    Ja nav iespējams iegādāties biļeti, iemesli var būt šādi: uz prāmja nav brīvu vietu, līdz atiešanai ir palicis maz laika, brauciens ir atcelts (sliktu laikapstākļu vai citu iemeslu dēļ), ir radušās tehniskas problēmas.

 

IZMAIŅAS

  • Kā var mainīt rezervāciju?
    Dažādām prāmju kompānijām ir atšķirīgi biļešu maiņas nosacījumi, un dažkārt par to var tikt piemērota papildu maksa. Ja biļete ir maināma, tas nozīmē, ka to ir iespējams apmainīt pret citu braucienu ar šo pašu prāmju kompāniju. Īpašie piedāvājumi parasti netiek mainīti. Informācija par ierobežojumiem, kas attiecas uz biļešu maiņu, parasti ir uzrādīta rezervēšanas sistēmā kopā ar īpašajiem piedāvājumiem; ierobežojumi ir izlasāmi arī uz biļetes. Lai mainītu rezervāciju, sūti pieprasījumu uz e-pastu ferry@ferrytickets.lv (pieprasījums par rezervācijas maiņu darbdienās tiek apstrādāts 24 h laikā); rezervāciju ir iespējams arī mainīt, sazinoties ar prāmja kompānijas klientu apkalpošanas nodaļu (ja līdz braucienam ir palikušas mazāk nekā 24 h). Rezervācijas maiņa maksā 6 €.
     
  • Vai ir iespējams rezervācijā mainīt transportlīdzekļa datus?
    Transportlīdzekļa datu maiņa ir atkarīga no prāmja kompānijas nosacījumiem. Parasti informāciju par transportlīdzekli var bez maksas mainīt reģistrācijas laikā ostā; ja reģistrācijā atklājas, ka transportlīdzekļa izmēri neatbilst biļetē uzrādītajiem izmēriem, tad klientam ir jāpiemaksā par šo atšķirību. Transportlīdzekļi, kas ir lielāki par biļetē uzrādīto informācija, drīkst uzbraukt uz prāmja tikai tad, ja transportlīdzekļu novietnē ir pietiekami daudz vietas.
     
  • Vai ir iespējams mainīt informāciju par pasažieriem, un kā tas ir izdarāms?
    Persona, kas veica rezervāciju, var mainīt šo informāciju. Parasti informāciju par pasažieriem var mainīt reģistrācijas laikā ostā vai klientu apkalpošanas centrā. Informācijas maiņa ir atkarīga no prāmja kompānijas nosacījumiem.

 

ATCELŠANA

  • Kā var atcelt rezervāciju?
    Ferrytickets.lv rezervēšanas sistēmā veikto rezervāciju iespējams atcelt, ja to pieļauj prāmja kompānijas nosacījumi. Ferrytickets.lv par rezervācijas atcelšanu ietur 6 €, kas tiks iekasēti no kompensējamās summas. Kompensācija 10 dienu laikā pēc rezervācijas atcelšanas tiek pārskaitīta uz to bankas kontu, kas tika izmantots biļešu apmaksai. Rezervāciju var atcelt šeit: https://ferrytickets.lv/lv/cancel.

Palīdzība 9:00-18:00 (darba dienās)

ferry@ferrytickets.lv

+371 67216111